Wednesday, April 6, 2011

currently reading

saja nak berkongsi buku-buku yang sedang baca. saya rekomen semua buku ni. Sedang baca ye, belum habis lagi tapi buku2 ni sangat menarik minat untuk terus membaca.


buku ni hadiah daripada sepupu saya, hannan masa saya fly hari tu :) baru baca tahun ni. hehe.menarik2!

buku ni akhwat dari auckland baru bagi tadi. baru baca pengenalan tapi sangat tempting untuk dihabiskan hari ni juga. bahan bacaan yang sesuai buat yang ingin dan bakal mendirikan rumahtangga. Perhaps yang sudah menikah juga?



buku ni baru saya pinjam di central library weekend yang lepas. sesuai untuk yang nak kenal ikhwanul muslimin baik dari kaca mata muslim dan non-muslim. saya suka argument dan fakta dalam buku ni, ia tidak bias. well-balanced :)
p/s: tak sangka ada buku ni kat central library uni otago. paling tak sangka ada buku pasal kelantan out of many-many states in Malaysia. even buku pasal KL pun takde kat rak ok!

akhir kalam, selamat membaca!

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~