Friday, April 15, 2011

ajari aku




indahkan lagu ni? subhanallah, pengubat duka lara :)

padan muka saya sebab book tiket balik tak bersabar-sabar sambil 70% yakin nasib akan menyebelahi saya. akhirnya hari ni keluar tarikh exam, 4 hari selepas hari saya fly ke malaysia. hoho. habis tu nak buat apa? takkanlah saya fly balik malaysia sambil say gudbye to exam kan. kena postpone flightla. menangis tak berlagulah sebab cuti 3 minggu kat tanah air dah jadi 2 minggu. saya tak tau lagi nak balik bila sebab rupanya exam jun ni ialah exam final yang kalau tak pass, ada oral exam. so saya kena tunggu tarikh oral exam jugak. harap boleh pulang secepat mungkin kerana rindu sudah tak tertanggung.

kita hanya merancang, Allah menentukan. Tuhan, ajari aku erti redha, sabar, takwa dan tawakkal.

p/s: saya fahamlah sekarang kenapa orang yang belajar oversea tu suka kahwin masa belajar.

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~