Wednesday, September 7, 2011

miyanhada

tiba2 saya rasa adalah tidak proper mengadu kisah rumah tangga dalam belog. memang sejak terpublish, saya berasa tidak sedap hati. selama ni mmg bila ada masalah rumah tangga, saya akan tulis laju2 penuh emosi kat belog ni tapi tak publish. hanya buat pekasam dalam draft. namun hari tu terpublish secara laju pula. bila masuk komen 'kenapa jadi camtu? macam mana? etc etc"

tak pasal-pasal orang lain jadi curious dan nak tahu dengan lebih mendalam. ini sudah tidak bagus. artikel yang tak mendatangkan amal dan tidak bermanfaat untuk diri sendiri dan orang lain. maka saya buang. sapa yang tak baca tuh baguslah. jangan tanya pula tentang apa ye. sapa yang baca, sejuta kemaafan dipohon jika apa yang kalian baca hanya membuang masa kalian.

memanglah kita tak mention nama orang2 yang terlibat. tapi sememangnya isu dalaman rumah tangga tak elok didedahkan pun. bukankah saya sedang prektis nak jadi isteri solehah. belum jadi isteri pun dah cerita hal rumah tangga kat belog, dah kahwin nanti nak jadi apa?

astaghfirullah...

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~