Saturday, May 14, 2011

buletin sakit rumah

hand luggage saya dah tersergam indah berdiri depan pintu bilik, tunggu lagi 4 minggu je untuk saya tarik keluar beg itu melawat christchurch airport, check-in dan menjejak malaysia, yayy!! hehe excited sungguh ni :D

saya dah bagitau mak plan2 saya nanti. kebetulan pula masa saya balik tu, mak baru pulang umrah so saya mengharap ada sepasang jubah untuk saya juga :D...dan dah pesan kat mak tolong doa untuk dhuha :D

semalam 2 orang kawan saya dah menikah. hari ni dapat berita tak lama ada majlis kahwin kawan saya kat nz ni (org auckland & org dunedin). weee~ dpt merasa kenduri kahwin kat oversea! pastu ada orang tu baru lepas taaruf. oh saya bila lagi ni, asyik dengar berita orang je berita sendiri sunyi sepi.

tadi call mak, mak cakap yang hajar masuk IJN semalam sebab pengsan masa main futsal. yang kelakarnya masuk IJN pulak tu. yang kalau dengar org tersayang masuk ke sana, mesti rasa nak heart attack jugak. kawan2 dia panik sgt tak tau nak hantar pegi mana. hajar alhamdulillah ok, kurang tekanan darah je. adik beradik saya memang kurang tekanan darah
-,-" tapi saya tak pernah la pulak pengsan masa main futsal. saya hanya pengsan ketika makan karipap. hoho betul la ni. awal2 pagi kat sekolah masa saya form 2, saya pun beli karipap untuk sarapan pagi, baru 1 gigitan, saya dah jalan terhuyung-hayang kat kantin pastu pengsan.hoho badan..badan..sabarlah...tak sempat-menyempat nak pengsan pun. orang baru nak makan tuh..saya juga pernah pengsan masa lumba lari 200m, masa tu saya form 1, baru first time masuk lumba lari sebab sebelum ni doktor larang memandangkan keadaan asthma yang tak mengizinkan. tapi saya tak pernah la masuk IJN :P (epi gelak sebab hajar pengsan main futsal.cet)

p/s: tak sabar nak balik rumah :)

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~