Saturday, March 5, 2011

wajah-wajah yang dirindui =)




salam!!!! ^______________________^ (wah terlebar-lebar senyumanmu)

abah telah send kat saya gambar family semalam. gambar itu diambil beberapa hari sebelum saya fly. lokasi penggambaran ialah di sebuah kedai gambar terkenal kat kota bharu (nik aziz pun amik gambar family kat sini tau!) saya tak ingat apa nama kedai tu. hoho.

saya mintak gambar tu sejak saya mula2 sampai sini lagi namun semalam baru dapat. alhamdulillah =) balik malaysia nanti boleh tengok gambar tu tergantung besar-besar kat rumah. yelah, saya nak fly, barulah nak gantung gambar family kan. mungkin untuk mengelakkan rasa 'kehilangan' saya. (kau perasanlah dhuha)

p/s: masa amik gambar ni, ada kenduri kahwin kat bachok jugak. so takdelah pelik sangat tiba2 satu family macam nak pegi beraya di bulan jun. haha

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~