Friday, March 11, 2011

My bestfriend's wedding

Tahun lepas walimah iman. Tahun ni giliran afifi. Saya telah mendapat jemputan walimah beliau. InsyaAllah akan melangsungkan majlis pada 17 april ni. Sedih sekali tak dapat menghadirkan diri. Mmg buat majlis pada tarikh budak oversea tak cuti, nak wat camne.

Kenal afifi ni time BTN kt intec. Saya mmg tak kenal bdk engine ausmat especially lelaki. mase BTN satu group dengan beliau. Sejak tu agak besfren la.

And then dia fly ke christchurh, NZ. Still close mase kami awal 1st year. Masuk 2nd semester, saya dah ubah haluan hidup. Tak nak besfren dgn mane2 lelaki. Mula nak jaga pergaulan. Dia pun senyap. Kami lost contact terus.

Tahun lepas jumpa balik kt fb. Tup2 dah bertunang dan bulan depan akan nikah. Alhamdulilah happy untuk beliau. Sebab saya tahu kisah sedih beliau maka bila dah ada happy news macam ni, saya rasa gembira dan terharu jadinya.

Terima kasih jugak jadi besfren untuk setahun, tolong macam2. One of my biggest supporter di saat saya jatuh tersungkur hilang nyawa dulu.

Semoga Allah merahmati bahtera rumahtangga yang bakal dibina, afifi dan adilla ^__^ BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~