Tuesday, March 15, 2011

a beautiful mind

last friday Oya nomad rumah kami. nomad tu budaya student kat sini. bermaksud, sleepoverlah. it is like a routine of visiting friends, merapatkan ukhwah. cuma saya belum get used to this tradition. saya suka orang datang rumah saya tapi saya liat nak tinggalkan rumah saya. hoho..masa kecik suka nak sleep over rumah orang tapi mak tak pernah bagi. lepas sekolah je saya dibenarkan buat macam tu. itu pun jarang sangat2 lah. sebab akhirnya ajaran mak itu telah tertanam dalam-dalam di hati ini, tak berapa selesa nak duduk rumah orang. tak salah pun kalau niat cuma nak melawat demi ukhwah. cuma saya tak biasa.

ok2 kembali kepada cerita asal. Oya datang rumah dengan membawa DVD A Beautiful Mind. movi ni saya boleh bagi 5 stars! sangat best! touching and inspiring. tak nak cerita. sila tengok sendiri.

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~