Friday, November 5, 2010

random

tadi abah call handphone saye..wee! wee~~!

tadi ade farewell tea untuk those yang akan berpindah clinical school dan juge yang akan tamat pengajian. sedey~~ T__T

tadi juge ade announcement junior saya yang berusia 20 tahun, akan pulang melangsungkan perkahwinan. yani tercabar...HAHAHA macamlah kau juga tak berasa tercabar,dhuha..tapi yang sudah melangsungkan pertunangan tentulah lebih tercabar, bukan?

hihi..kesimpulannya, jgn bertunang :P

kita yang belum bertunang ni tak perlulah nak merasa apa2...hanya berdoa dalam hati :D..tengah malam berdoa sekuat-kuat hati pulak :P

saya mendoakan semua pasangan-pasangan yang bakal melangsungkan akad nikah bahagia sampai syurga, insyaAllah. selamat semuanya. doakanlah saya juga :)

saya juga berdoa encik suami yang misteri itu sedang bersiap sedia seperti his other half di sini juga, ameen~ aneh, walaupun tak pernah kenal dan tak pernah tahu, i keep praying for you. praying for someone yang belum datang, belum tahu, lagi misteri? insyaAllah bila tiba masanya, kita akan tahu hasil doa kita ^__^

p/s: saya selalu rasa jodoh itu misteri. tapi bila dah kahwin nanti macam dah hilang satu thrill yang misteri kan? kalau nak terus menerus thrill begitu, tak payah kahwin lah dhuha.

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~