Wednesday, November 3, 2010

nur kasih


sedang menonton nur kasih lepas tu teringat raiha kata watak saya macam watak Nur dalam cite tu. especially part degil.

eh tak tak. bukan sebab tu saya tulis ni. haha..saya nak kata watak nur tu sebenarnya sangat hampir dengan watak mak. mak kuat. mak tabah. mak degil. mak tegas. mak isteri solehah. mak menantu kesayangan opah. mak adam tu pun macam opah. eh eh terlari tajuk pulak. dan banyak lagila sebenarnye persamaan mak dengan nur. bila tengok, teringat mak sangat2 (dan bila ade part mak jah aka mak adam, teringat opah jugak ^_^)

jadi,

premis 1: raiha kata watak dhuha seperti watak Nur
premis 2: dhuha kata watak Nur seperti watak mak

kesimpulan: ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ^__^

p/s: saya sayang mak saya. sangat sangat sayang ♥ !!!

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~