Friday, November 19, 2010

parcel daripada opah

pagi ini ade orang ketuk pintu kuat-kuat. saya nampak bayang2 parcel bersandar depan pintu. yayyyyy! akhirnye!!! sorak saya dalam hati.

bila bukak wrapping, "wah adekah dapat mini notebook?" haha berangan. sebab pagi td mimpi abah hantar LG touchscreen yg mcm iPhone tu.

saya macam "waaah! klasiknye keropok ikan itu! sudah bertahun2 tidak memakannya!"..lepas tu opah tinggalkan surat disebelah kiri itu. klasiklah opah saya :P

ngeh3..last time saya makan kerepek ubi ialah semasa saya fly ke sini, opah jugak yang sumbatkan kerepek itu dalam beg saya :)

haha..semua kata makanan ni tak sihat. tapi saya mengidam lah. terima kasih sangat2 opah sebab hantar asam. dulu opah hantar asam kat abah, sekarang turn dhuha lak. tp opah bagi syarat, belajar sungguh2! dhuha, sila kawal diri, jaga kesihatan ok!



2 comments:

  1. hihihi3 sedap2..bg cnie ckit leh??

    ReplyDelete
  2. tak bleh! tak bleh! cik nasyrah boleh jalan kaki sket pastu pusing ke arah kedai, dan beli sndri ye :p

    ReplyDelete

komenla ape sahaja~♥~