Sunday, October 31, 2010

getting serious into hobbies?


hobi saya membaca. jadi, tools untuk hobi saya hanyalah duit poket dan buku.

kini saya sudah ada hobi baru, iaitu memasak dan 'puku gambar' (maksudnya ambil gambar dalam dialek kelantan)..tapi fotografi tu hobi lama yang diaktifkan semula setelah berehat lama akibat kamera lama yang rosak.

bila saya tengok koleksi buku, nampaknya buku2 saya dah ada member baru yang asing, yang tak pernah duduk di rak buku bersama mereka.

ya, baru 3 buah buku. nanti pasti akan bertambah :D

lepas tu kini telah menjadi pengunjung setia videojug dan myresepi.com demi mencari resepi baru. oh how i wish i have this kind of passion for dentistry. kesian dentistry dimadukan dan dianaktirikan.

p/s: walaupun dah own buku resepi muffin, my muffin is the worst. tak tahulah kenapa asyik end-up pahit je. padahal sukatan tu ikut sebijik-bijik measurement dlm recipe book. tiru from videojug and other websites jugak, masih fail.hmm bilalah nak pandai buat muffin :(

2 comments:

  1. doo, ada blog ni yg lg best if nk cari resipi, ak tension if tgk blog ni,sriusly ble mleleh air liur...resepi pastri pon byk gak, ni dia--->dapur tanpa sempadan by mat gebu
    p/s: bukan puku gambar la, it's puko gamba...aisssh~

    ReplyDelete
  2. hahaha aku mmg suke melawat mat gebu pun. lagi satu kalo resepi baking2, pegi kat yani. tapi bukan yani fauziani.hahaha...

    puko ke? sebab kitorg pronounce 'puku' so eja pun macam tu hihi sowii ^__^

    ReplyDelete

komenla ape sahaja~♥~