Saturday, October 23, 2010

aneh

3 hari lepas saya tiba2 pening semasa sedang buat complex amalgam di dummy head.
nauseated sepanjang hari. esoknya saya tidak ke kelas kerana pening dan nausea sepanjang hari.

hari ini masih bersimptom yang sama. mungkin sedang mengandung anak sulung.ye, itu kata beberapa orang kawan.

kalau benar, alangkah best. mengandung anak sulung.

mari saya bawa anda kepada beberapa kronologi aneh ini.

dua minggu lepas(eh ke tiga minggu lepas??) telah muncul keinginan yang aneh yang saya kira tak berapa aneh pun di usia yang semakin lanjut ini.

keinginan yang aneh yang membuak-buak telah membuat saya mengepos status FB "tak sabar nak ade baby sendiri"

kemudian saya belajar bab pregnancy untuk module biomed. bertambah-tambah keinginan aneh itu.

sekarang saya menderita beberapa simptomyam..eh..simptom orang mengandung. kadang2 berangan saya siti maryam, boleh dapat baby tanpa ayah. namun saya sedar, siti maryam darjatnya terlampau tinggi untuk saya meletakkan angan2 tersebut.

baby, ummi tak sabar nak baby keluar tapi ummi yakin, tak lama lagi je tu, ok. dan ummi tahu sangat ummi masih belum mengandung lagi. baru bercita-cita je. sebelum baby lahir, oops silap..sebelum baby menjadi embryo dan meng'implant'kan diri di uterus ummi, ummi harus berkahwin secara halal. sebelum ummi berkahwin secara halal, ummi harus menjadi wanita yang solehah. supaya baby akan menjadi manusia pilihan Allah untuk membebaskan dunia Islam daripada kemelut duniawi.

oleh itu wahai baby ummi, stay there senyap2 tanpa perlu bagi ummi praktis simptom2 ibu mengandung ye. tolong bagi ummi masa untuk menaiktarafkan diri.

ok alhamdulillah, dah dapat ilham untuk novel baru.

1 comment:

  1. haha..keanehan y sy kira sgt comel..

    doo betul la nk masok angka 20-an ni "simptom2" brkenaan pasti melanda diri..huu~

    ReplyDelete

komenla ape sahaja~♥~