Thursday, August 11, 2011

in anticipation

harinya makin dekat, saya pulak yang teruja.hehe..

raya ketiga ni ukhti kesayangan dari auckland akan berkahwin dengan salah sorang ikhwah dari dunedin (mereka orang malaysia ok). saya teruja sebab ini first time close friend saya kahwin dan saya turut terlibat dalam persiapan. maklumlah majlis kahwin sesama pelajar, kamilah yang uruskan majlisnya.

setakat ni saya ada dua tugas. baca doa untuk majlis khatam Quran dan juga design doorgift untuk pengantin. oh terujanyaaa! kami juga ada plan rahsia untuk pengantin which are..nama pun rahsia mana boleh bagitau. sat gi kantoi di sini.

tapi nak cakap, sangat terujalah ni!

hihi saya juga berharap boleh menjadi pengantin sewaktu bergelar pelajar. malangnya masaku sebagai pelajar hampir tamat lah T___T ...tinggal tahun depan je. agak mustahil pulak nak kahwin tahun depan sebab dah nak habis belajar dah. macam sungguh gedik pula, dah nak balik malaysia masih nak sempatkan diri kahwin kat oversea. anak sape tuh wat perangan camtu? bintul shahrain ke? haish~

oh sudah. sudah. terbawa-bawa badi pengantin sampai ke sini. ya, saya rasa gedik sebab berita macam ni pun nak tulis kat sini. tapi tak boleh la. dah berbulan-bulan saya tahan perasaan teruja ni.

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~