Thursday, July 23, 2009

♦ frustrated

frust ok..sangat frust..

ade beberapa program bulan julai yg aku nak pegi..ade bbrp sesi ceramah dan daurah..namun..namun..namun...ceramah tu aku mmg xdapek nk pegi sbb xde transport. then,daurah tu la yg plg mengecewakan...daurah tu wat kat surau al-amin which is kat BTHO! my old hometown! ade qiyam sekali..namun TERLUPA! baru hari ni aku tringat n to realize that tarikhnye da terlepas! wuuu...kuciwa2...

and then aku nak pegi program air mata gaza dekat UM..31st July-1st aug..siap bg tshirt free palestine lak tu..ade 20 tmpt je utk IMU students...maka bila baca je emel tu,immediately aku register name aku!! tanpa menyedari yg aku da ade komitmen ngn event lain which is majlis tahlil utk arwah atok aku after 40 days of his death.hmm..terpakse kensel name..

then ade talk kat MMU psl muslim n non-muslim relation in msia..ade my fav speaker,dr. shahkirit plak tu! akn diadakan pada 2nd aug..kecewa ok..kecewa..sume nk sumbat kt tarikh2 yg aku xde kat sini!

p/s: miss my opah..apekah agknye keadaan beliau.ape khabarkah..ape khabar atok juge..abah kata dia mimpi jumpe atok n atok ckp "jangan risau..apak kat sini selamat.." walaupun hanya mimpi, tp terasa lega di hati..

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~