Monday, February 28, 2011

balik balik

air asia memang gila, bagi tiket NZD 200 one way christchurch-KL untuk akhir tahun ni. takkan saya nak balik dua kali kot tahun ni?

yang penting, saya kena balik Jun ini!

tapi maaf, balik Jun, memang takde souvenir untuk semua oranglah. sebab saya balik naik airline murah. bawak beg banyak2 memang saya takmo. balik tak sampai sebulan pula tu. nak bawak diri je kalau boleh. insyaAllah bila balik for good nanti baru bersungguh beli souvenir untuk semua orang.

saya sungguh gembira dengan plan saya ni sampaikan saya dah siapkan tentatif dalam minda tentang plan-plan saya bila dah sampai tanah air nanti. saya harap exam tidak mengecewakan saya dengan memunculkan diri di tengah-tengah waktu cuti. satu paper je pun. tolonglah finish segera jangan tangguh-tangguh.

bulan Jun saya pilih instead of bulan november-feb kerana semua orang pun sedang bercuti. almaklumlah uni2 kat malaysia kan start sem bulan 9. maka saya boleh jumpa most of my cousins and friends. lagipun saya tak sabar nak baking untuk family ^__^..kalau balik hujung tahun, nanti saya dan nu'man je kat rumah, adik2 lain semua sedang beruniversiti.

p/s: tangan saya kesunyian kerana cincin saya telah hilang.wuuu saya tak biasalah hidup tanpa cincin. cincin itu saya beli untuk diri sendiri dekat mid valley sempena bernekad untuk mendekati Allah kira-kira tiga tahun yang lepas. sunyi! sunyi! balik malaysia nanti nak beli cincin baru. cincin NZ tak lawa.

p/s lagi: saya juga merasakan perlu untuk balik untuk spend masa sebagai anak dara memandangkan i have a strong feeling that someone among us might get married soon :P

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~