Wednesday, February 10, 2010

♦ announcement

salam..

i am thinking of publishing my novel at the end of this semester. so i need comments/feedbacks from my respected readers :)


i know ade kesalahan tatabahasa serta masalah bahasa rojak dan juga banyak shortform. i am trying to improve that part. kalau ade kritikan2 membina yang lain, dipersilakan dgn segala hormatnya..untuk pengetahuan anda, target novel ini adalah untuk remaja tak kesah la remaja tua atau remaja muda..dalam lingkungan age group 12-25 tahun la..

novel ini tak berapa panjang tapi panjang la jugak.dalam 60++ pages..jadi,masa yang anda sumbangkan untuk membaca serta menganalisa novel ini amatlah saya hargai :)..komen tentangnya boleh ditinggalkan di laman web novel tersebut: AURORA

bagaimana dan ke mana saya akan publish novel ini masih dalam pertimbangan.bila dah jadi nanti baru cerita..

kenapa tiba2 nak publish? it happened to be my neighbour itu penulis novel terkenal (biarlah rahsia dulu)..maka saya rasa inilah peluang untuk kembangkan bakat serta melakar idea2 baru..ini jugak persediaan projek saya untuk cuti sem yg pjg sekiranya saya pegi aussie nanti (cuti 8 bulan, at least boleh tulis 3 novel.diari laila pn boleh di alter2 :P )..

sekian terima kasih :)

1 comment:

komenla ape sahaja~♥~