Thursday, January 24, 2013

debaran makin terasa

jjang!!! i'm officially a 'DR.' now..recognized by and registered under Malaysian Dental Council. Tinggal nak tunggu surat offer kerja je.

maka saya semakin hampir kepada sehidup semati dengan encik suami baru saya iaitu bidang gigi. babai dunia pelajar! (rasa sedih bila nampak sale sana sini untuk student dan saya dah xdapat diskaun istimewa itu lagi T__T)

once upon a time kakak naqibah bertanya kepada saya "so macam mana? awak dah decide nak jadi dentist ke?" kakak naqibah bertanya begitu kerana beliau tahu ketidakgemaran saya kepada bidang gigi ini.

"hihihi *kerang busuk*..saya redah dulu la akak. kerja dulu, tengok macam mana. kalau tak sejiwa jugak, saya bercerai la. huhu.." p/s: sila jangan tiru aksi ini dalam rumah tangga anda.

maka sekarang saya teruja untuk bekerja and see how it goes :)

sekian update dunia pergigian dari saya

1 comment:

  1. doo doo dah jadi DR DHUHA.. nice!!!
    miss u doo... nanti nk g klinik doo ahh
    tahniahh dh abis blaja tp truskn blajar :)

    ReplyDelete

komenla ape sahaja~♥~