Wednesday, December 31, 2008

♦ couple, love n marriage part 3

hari ni aku tlah meronda-ronda lagi internet ke tempat2 lepakku, iluvislam.com utk mencari-cari info tentang hal ni. terlampau banyak yg aku rase nk share ngn korg sume smpai aku xtau nk tulis mcm mane. aku cadangkan korg g la jenguk2 artikel yg aku baca ni n renung2kanlah. artikel2 yang sungguh menginsafkan dan membuat diri merasa penuh dosa. so marilah kita same2 melakukan pembersihan diri mulai sekarang. i repeat, SEKARANG! jangan ditangguh-tangguh lagi. sila klik mane2 link di bawah for further info regarding this issue.

  1. anda sedang bercouple ya..?
  2. pengakuan lelaki terhadap wanita
  3. nak 'couple' boleh tak??
  4. ketahuilah wanita lelaki teransang 30 kali sehari
  5. bagaimana bercinta cara islam?
  6. menginstall iman akibat virus merah jambu
  7. risalah vs cinta
  8. ibadah itu cinta
p/s: artikel2 kat iluvislam.com sgt la menarik.sila2 la rajinkan diri utk melepak di sane sengihnampakgigi..ni je yg aku sempat baca today. so yg ni je yg aku leh link kan wat mase ni..kalau korg nk baca lebih2, leh bukak archive artikel kat website iluvislam..jgn lupa bc gak komen2 kat sne.best! insyaAllah klu aku baca artikel2 menarik kat mne2 lg, aku akn link kn kat sini.

No comments:

Post a Comment

komenla ape sahaja~♥~